Ford Model T is de eerste auto, en hij zal blijven! De handslingerstartmotor had alleen een achterwiel. Er werden houten wielen gebruikt. Er werd ook een transmissiegebaseerd remsysteem geïnstalleerd, zonder wielremmen. Wat zou iemand nog meer nodig hebben?
Wat zijn de redenen om veiligheidsgordels te dragen? Hoe zit het met een goed remsysteem op wielen? Geautomatiseerde ontstekingsmotoren? Waarom zou iemand versterkte stalen frames nodig hebben voor zijn gebouwen? Gespzones? Navigatiesysteem? Onbreekbaar glas? Airbags?
Model T, de ultieme auto met al zijn features!
Bitcoiners klinken vaak zo als ze op irrationele wijze tegen Bitcoin argumenteren. Het standpunt is niet meer gebaseerd op conservatisme, maar op puur dogma. Bitcoin wordt geconfronteerd met ernstige problemen, van actieve tekortkomingen tot zwakke punten die het succes ervan als mondiaal valutanetwerk bedreigen.
Wat de huidige actieve kwetsbaarheden betreft, staat OP_CODESEPARATOR de constructie van blokken toe waarvan de validering door een consumentenknooppunt tot 30 minuten kan duren. Deze aanval is bedoeld om ervoor te zorgen dat netwerkgebruikers een ‘denial of service’ ervaren. Door de tijdstempels van hun blokken te manipuleren, kunnen mijnwerkers de timewarp-aanval uitvoeren. Dit is een techniek om de moeilijkheidsgraad van de blockchain kunstmatig te verlagen. Een kleine transactie kan worden gebruikt om SPV-portefeuilles voor de gek te houden door te geloven dat het een intern knooppunt van de boom van een blok is. Hierdoor kan een mijnwerker neptransacties in een filiaal invoegen dat niet bestaat.
Er zijn momenteel ontwerpfouten. Hoe meer Bitcoin waardevol wordt, hoe groter de prikkel is om ze te exploiteren. Anderen laten kwaadwillende mijnwerkers profiteren van een kwaadaardig blok. Timewarp-aanvallen zijn een geweldige manier om het netwerk op een indirecte manier in beweging te krijgen. blokgrootte vergroten De moeilijkheidsgraad kan laag worden gehouden en verlaagd om de productie van blokken te vergroten. Het zou niet mogelijk zijn dit te vermijden als de economische steun voldoende zou zijn om de mijnwerkers ervan te overtuigen het te implementeren.
Om nog maar te zwijgen van de enorme beperkingen op het gebied van schaalvergroting. Bitcoin is eenvoudigweg niet in staat een substantieel deel van de wereldbevolking te ondersteunen. Bitcoin zou op een vertrouwde en veilige manier moeten worden gebruikt als de waarde ervan zou stijgen.
Lightning heeft een zeer klein aantal kanalen die open of gesloten kunnen zijn om iets in de keten af te dwingen als er hoge kosten aan verbonden zijn. Naarmate de kosten stijgen, zullen de mogelijkheden van Lightning ook beperkt zijn. Ark kan helpen in optimistische gevallen, maar als de persoon niet meewerkt, wordt het nog moeilijker. Het is belangrijk op te merken dat Ark vereist dat alle Ark-gebruikers op hetzelfde moment op internet zijn om de vereiste transacties vooraf te ondertekenen. De kans is groter dat iemand niet online is en dit kan ertoe leiden dat een zaak niet meewerkt.
Het protocol van Bitcoin kan deze problemen niet oplossen zonder een fundamentele verbetering. Het einde. Punt.
Bitcoin-gelovigen zijn sekteleden. Deze mensen verschillen niet van de hypothetische Ford Model T-eigenaar die zegt dat we niets meer kunnen verbeteren.
In onderstaand artikel vindt u een overzicht van het onderwerp. Nemen. De standpunten in dit artikel zijn uitsluitend die van de auteur en weerspiegelen mogelijk niet BTC Inc.
“Dit artikel is geen financieel advies.”
“Doe altijd je eigen onderzoek voordat je enige vorm van investering doet.”
“DagelijksCrypto is niet verantwoordelijk voor activiteiten die u buiten DagelijksCrypto uitvoert.”
Bron: bitcoinmagazine.com

