Minutes Network Benadert 1,2 miljard gebruikers door een partnerschap met Smart Energy Water
Minutes Network is verheugd om een baanbrekende samenwerking aan te kondigen die klaar is om te brengen 1,2 miljard gebruikers naar zijn platform in de komende 24 maanden.
In een strategische alliantie die combineert Minutes Network’s Rapid Scaling Technology met Sew’s AI-aangedreven klant- en personeelservaringsplatforms, Sew’s uitgebreide basis van meer dan 1,2 miljard consumenten is nu binnen handbereik Minutes Network.
“Dit is een monumentale prestatie voor Minutes NetworkVoortbouwend op het succes en de kracht van onze bestaande relatie met Sew. Integratie van de Minutes Network SDK in het ecosysteem en de markt van Sew transformeert ons schaal-, bereik- en omzetpotentieel. We konden niet om een meer ondersteunende schaalpartner vragen. Ons primaire doel is om de hele gebruikersbasis online te brengen, Met een eerste mijlpaal van 20 miljoen gebruikers live in de komende maanden, “verklaarde Josh Watkins, CEO van Minutes Network.
Watkins zei verder: “Dit is onze eerste grootschalige integratie, en het is nog maar het begin. We hebben een groeiend aantal applicaties klaar om lid te worden Minutes Networken we zullen verdere aankondigingen doen als we ze aan boord gaan. Deze nieuwe samenwerking is beveiligd vanwege de uitstekende relatie tussen Sew en het wereldwijde mobiele team. ”
Over naaien
Opgericht in 2012 en gevestigd in Irvine, Californië, is Sew een technologiebedrijf dat digitale klantervaring en oplossingen voor personeelsbestand voor elektrische, water- en gasaanbieders biedt. Sew is in 45 landen en heeft meer dan 1,2 miljard geïntegreerde gebruikers van mobiele applicaties. Met innovatieve, toonaangevende cloudplatforms levert SEW uitzonderlijke digitale klantervaringen (CX) en personeelservaringen (WX), aangedreven door AI-, ML- en IoT-analyses voor wereldwijde energie-, water- en gasaanbieders. Uitbreiding naar de telecomsector is een natuurlijke progressie, die miljarden mensen wil betrekken, empoweren en opleiden om te sparen op utiliteitsdiensten en zich voor te bereiden op de toekomst.

