Tegenwoordig, PayPal aangekondigd Dat het een gloednieuwe tariefkeuze zal lanceren die kleine Amerikaanse bedrijven toestaat om eenvoudig meer dan 100 cryptocurrencies te accepteren, samen met Bitcoin. De keuze is verkrijgbaar voor elke Amerikaanse serviceprovider die gebruik maakt van het online fondsenplatform van PayPal.
Retailers betalen een promotieprijs van 0,99 pc per bitcoin en crypto -transacties voor de primaire jr. Daarna zal de prijs stijgen tot 1,5 pc dat elke kosten dalen dan de 2024 US Common Bank Card -verwerkingsprijs van 1,57 pc, in lijn met de Nilson Rapport.
“Bedrijven van elke omvang hebben te maken met ongelooflijke druk wanneer ze wereldwijd groeien, van verhoogde kosten voor het accepteren van internationale betalingen aan complexe integraties”, aldus de president en CEO van Paypal Alex Chriss. “Vandaag verwijderen we deze barrières en helpen we elk bedrijf van elke omvang hun doelen bereiken.”
Prospects kunnen bij hun huidige bitcoin en crypto -portefeuilles bij het afrekenen deelnemen. PayPal zal de cryptocurrency omzetten in zijn stablecoin pyusd via een alternatieve zoals Coinbase of UniSwap. De PYUSD wordt vervolgens in ons getransformeerd {dollars} en verzonden naar de dienstverlener.
“Vorige week hebben we PayPal World gelanceerd, ons wereldwijde partnerschap die vijf van ’s werelds grootste digitale portefeuilles op één platform samenbrengt, die fundamenteel opnieuw wordt bedacht hoe geld over de hele wereld beweegt,” voegde Chriss eraan toe. “Door naadloze grensloze crypto-betalingen mogelijk te maken, breken we langdurige barrières in de wereldwijde handel.”
Dat is de nieuwste overdracht van PayPal om te verbreden Bitcoin en digitale bezittingen. Met het bedrijf konden klanten eerst Bitcoin kopen en promoten in 2020 en vervolgens crypto -opties aan Venmo toegevoegd. Na opnieuw te hebben geschaald in de loop van de crypto -winter van 2022, gaat PayPal nu nog een keer over naarmate de cryptomarkten beter worden en de Trump -administratie digitale bezittingen helpt.
“Deze innovaties vereenvoudigen niet alleen de betalingen – ze stimuleren de groei van de handelaars, breiden de keuze van de consument uit en verlagen de kosten,” vervolgde Chriss. “Dit is de toekomst van inclusieve, grenloze handel, en we zijn er trots op het te leiden.”

